UUTISET

Tiedote asiakkaille – näin uusi Analyste palvelee nyt ja tulevaisuudessa

Analyste 2.0 on täällä! Maksuliikenne-liiketoiminta siirtyi Baswarelta 1.3.2018 omaan erilliseen yhtiöön nimeltä Analyste Oy. Mikä pysyi ennallaan ja mikä muuttuu Analysten myötä?

Toiminta jatkuu – ja paranee

Maksuliikennetoiminta säilyi yrityskaupasta huolimatta ennallaan ja jatkuu tuttujen ihmisten toimesta.

Basware Oyj ilmoitti pörssitiedotteessaan, että se on solminut 1.2.2018 sopimuksen Talousohjaus- sekä Banking -liiketoimintojen myynnistä Verdane Capital Oy:lle. Maksuliikenteen tuoteperheeseen kuuluvat Basware Banking ja Maksuliikenne. Yrityskauppa toteutui 1.3.2018. Uuden yhtiön toimitusjohtajana aloitti Tomi Lod, joka on Baswarella vastannut molemmista liiketoiminnoista.

Olemme nyt reilun kuukauden tavanneet asiakkaitamme sekä kumppaneitamme, ja olemme jo saaneet omat verkkosivut ja sähköpostiosoitteet pystyyn. Perusliiketoiminta, kuten asiakastuki sekä tuotekehitys ja projektit, on pyörinyt kuten ennenkin.

Asiakassuhde kanssanne jatkuu nyt Analysten toiminnan alettua.

Sopimukset ja niihin kuuluvat velvoitteet sekä vastuut ovat myös siirtyneet Analyste Oy:lle. Sopimussiirtoja ei siis tarvitse tehdä.

Meille maksuliikennepalvelut ovat ydinliiketoimintaa, ja yritysjärjestely mahdollistaa entistä paremman laadun palveluille ja tuotteille. Keskitymme Analystellä uusien Banking SaaS- ja CashForecast SaaS -palveluiden kehittämiseen ja tahdomme tarjota teille tänään ja tulevaisuudessa Suomen parasta Maksuliikenne- ja Kassaennustamis-palvelua! Vanhat Maksuliikenne sekä Finance säilyvät toistaiseksi ennallaan.

Tervetuloa User Group Forumiin

Panostamme jatkossa myös suuresti asiakkaidemme tukemiseen ja koulutukseen.

Luomme asiakkaillemme oman User Group Forumin. Tulemme tapaamaan teitä jatkossa UGF:n tiimoilta niin verkossa kuin UGF-livetapahtumissakin!

Alkuvaiheessa nykyiset asiakastuen yhteystiedot (customer.support@basware.com) säilyvät ennallaan. Tiedotamme teitä, kun avaamme omat Analyste-tukiosoitteet!

Analyste tulee jatkossa toimimaan aiempaa läheisemmin kumppaneidensa kanssa. Tässä joukossa on monta erisuuruista taloushallinnon palveluiden tarjoajaa. Suunnittelemme parhaillamme kumppaniemme kanssa yhteisiä palveluja, jotta asiakkaidemme on tulevaisuudessa entistä helpompaa saada juuri sellaisia taloushallinnon ratkaisuja kuin he tarvitsevat.

Ota yhteyttä

Olkaa meihin yhteydessä kaikissa asioissa – keskustelemme mieluusti yhteisestä tulevaisuudesta. Voisiko nyt olla sopiva hetki päivittää Maksuliikenne uuteen Banking-palveluun tai tehdä talouskartoitus ja aloittaa yrityksen talousseuranta esimerkiksi CashForecast-palvelun avulla?

Ystävällisin terveisin,

Anna-Lisa Natchev